ETAPE

 

Etapa 1 Calitatea serviciului telefonic perceputa de utilizatori in retele ce utilizeaza terminale mobile

Termen de realizare: 26.02.2009

Activitati:

 Parametrii minimali de calitate

 Legatura dintre parametrii de calitate ai serviciului si cei de performanta ai retelei

 Clase de calitate

 

Etapa 2 Parametrii terminalelor mobile care influenteaza calitatea serviciului telefonic perceputa de utilizatorii - partea 1

Termen de realizare: 11.12.2009

Activitati:

 Identificarea si definirea parametrilor la interfata acustica

 Recomandari partiale privind parametri la interfata acustica

 

Etapa 3 Parametrii terminalelor mobile care influenteaza calitatea serviciului telefonic perceputa de utilizatorii - partea 2

Termen de realizare: 10.12.2010

Activitati:

 Identificarea si definirea parametrilor la interfata de radiofrecventa - partea 1

 Recomandari finale privind parametri la interfata acustica - partea 1

 

Etapa 4 Elaborarea si verificarea sistemului de evaluare a performantelor tehnice minimale ale terminalelor mobile destinate serviciului telefonic

Termen de realizare: 01.10.2011

Activitati:

 Recomandari privind parametri la interfata de radiofrecventa

 Realizarea modelului experimental de laborator pentru masurarea setului minimal de parametri ai terminalelor telefonice mobile

 Realizarea programului de calcul pentru evaluarea nivelului general de performanta si compararea terminalelor telefonice mobile

 Utilizarea modelului experimental pentru evaluarea setului minim de parametri electroacustici ai telefoanelor mobile.

 

Institutul National de Studii si Cercetari pentru Comunicatii - INSCC

Bd. Peciziei nr. 6, sector 6, cod postal 062203

Bucuresti - Romania, E-mail: cnscc@co.cnscc.ro

Telefon: 021 3189571 / 021 3189573

Fax: 021 318 9575 / 021 3189577

Sistem de evaluare si comparare a performantelor tehnice ale terminalelor telefonice mobile pe baza unui set de parametri care influenteaza calitatea serviciului telefonic perceputa de utilizatori

EVALMOB